Body care: Balea LETNÍ mléka

on , ,

1 comment

Balea Novinky a Sleva

Balea každý rok chystá na léto voňavá tělová mléka, která obsahují jemné zlaté třpytky. Třpytky jsou opravdu drobounké. U podobných produktů mám problém s tím, že mě hrubší třpytky doslova škrábou a dráždí pokožku. Ale u Balea body lotions se mi to nestává. Do DMka už vtrhla letní kolekce!

Balea Golden Shine Bodylotion

A aktuální letní novinka je Balea Golden Shine Bodylotion
Samozřejmě se jedná o limitovanou edici. Tělové mléko má o proti loňské kolekci (viz níže) velmi jemnou a příjemnou vůni. Rychle se vstřebává, ale pak delší dobu cítím na pokožce lehce "lepivý" efekt. Nečekejte ani velkou hydrataci. Neuhasí žížeň suché pokožky, ale pro normální typ je akorát.

+ jemné zlaté krásné třpytky
+ jemná vůně
+ cena

- zanechávají jemný lepivý pocit na kůži

Hodnocení
Pro mě nejvýhodnější a nejlepší třpytivé tělové mléko na léto.

Balea Golden Shine Bodylotion

Druhým produktem je Balea Summer Glam Bodylotion.
Je to limitka z minulého léta a teď je ve slevě! U tohoto mléka je vůně výrazná. Hodně kokosová a sladká. Mě takový styl vůně ani trochu nesedí. Myslela jsem si, že se během 10 minut vytratí. Ale to byl jen můj dojem. O dvě hodiny později přišel domů manžel a jeho první dotaz byl, proč voním jako kokos:) Mléko se delší dobu vstřebává a déle cítím nepříjemný "lepivý" efekt na pokožce.

+ jemné zlaté krásné třpytky
+ cena

- zanechávají lepivý pocit na kůži
- intenzivní sladká kokosová vůně

Hodnocení  
Znovu bych ho nekoupila kvůli vůni.

Balea

Třpytky jsou drobné se zlatým shimmerem u obou produktů.

Srovnání Balea Golden Shine and Balea Summer Glam Bodylotion

1 comment

Leave a Reply