Nejlepší BB krémy

on , , , ,

No comments

Od doby co jsem objevila BB krémy, jsem téměř přestala používat klasický make-up. To co na těchto zázračných krémech miluju, je že ho můžu na pleti nosit i bez zafixování pudrem - a pleť vypadá dobře. Moc mě taky baví fakt, že během dne můžu pleť kdykoli vylepšit lehkou vrstvou "bíbíčka" a jde to rychleji a vypadá přirozeněji, než když přes den potřebuji upravit klasickou vrstvu make-upu.

Asi by bylo zbytečné představovat co tyhle krémy umí. Tak rovnou přejdu k jednotlivým superstar mé kosmetické taštičky. 




Skin79 Gold Label Super Plus Blemish Balm BB Cream

Tohle je velmi oblíbený hrdina dámských srdcí. Bylo o něm už hodně napsáno. Pro mě má nejlepší barvu, která se nejlíp přizpůsobí mé super světlé pokožce. Používám ho už přes 2 roky, ani nevím kolikáté už mám balení.
+ Výborné krytí.
+ Lehká hydratace.
TIP: Má našedlý tón, který po chvíli zmizí, ale díky němu neutralizuje červenání pleti.

- Není ideální pro hodně mastnou pokožku.


Erborian BB cream
Odstín je jen lehce do šeda, trochu růžový podtón. Ale na pleti je nejpšíjemnější a nejlehčí ze všech tří krémů.

+ Střední krytí.
+ Skvělý aplikátor

- Pokud máte na pleti suché šupinky, tak je extrémně zvýrazní. Stejně tak i vrásky.


MISSHA Cho Bo Yang BB Cream
Tento krém má hustší konzistenci a tak na rozdíl od dvou předchozích, jsem se s ním musela trochu naučit pracovat - podobně jako když aplikujete make-up.  Ale stačilo pár dní a zamilovala jsem si ho.

+ výborné extra krytí - nejlepší ze všech BB krémů, které jsem zkusila
+ hezký odstín


- nepříjemná "hrachová" vůně
- není vhodný pro suchou pleť
- špatně se vytlačuje z tuby


Skin 79, Erborian BB, Misha

Leave a Reply