Nejlepší top tvářenka / Recenze tvářenek

on , , , , ,

1 comment

Miluju tvářenky, zdravíčka, růž a vykreslené tvářičky. Když se s tvářenkou naučíte správně pracovat, dokáže během tří vteřin udělat z unaveného obličeje - svěží tvářičku. Vhodně zvolená barva dokáže omladit, zjemnit obličej a vykreslit obličejík panenky. A nebo naopak může tváři dodat sofistikovaný vzhled, zúžit obličej a nebo zvýraznit oči. Také záleží jakým štětcem barvu nanášíte, ale to je na jiný článek:)

Tvářenka  je jeden z mých nejoblíbenějších produktů - ale také jeden z mých nejvíce zatracovaných. Abych to vysvětlila - když si ráno nanáším tvářenku, v okamžiku plesá moje srdíčko radostí - jak to dokáže pozvednout můj vzhled! Pokaždé si říkám, proč takhle sakra nevypadám pořád! A taky vždycky započne moje polemika nad tím, že bych tvářenku asi měla nosit i v kabelce, abych měla během dne možnost - si tenhle krásný pocit a vzhled během dne kdykoli znovu "dopřát".  Ale pak mi to přijde takové nepraktické, tvářenka je do mé kosmetické taštičky trochu nešikovná.....no a taky se tam nevejde. Takže se mé myšlenky otočí k tomu, že bych z té kosmetické "pokladnice" měla něco odstranit a to prakticky znamená, že už se mé myšlenky k tvářence vrátí až druhý den ráno :)
P.S.: Z kosmetické taštičky jsem ještě nic nevyndala, když to probírám najednou mi přijde všechno "životně" důležité. 



Moje TOP 4 tvářenek 
1. Essence - limitovaná kolekce
CANDY SHOCK - Sugar Shock - Multicolor Blush


Tahle tvářenka je k mé smůle z limitované kolekce. Je SKVĚLA!

ODSTÍN: Má krásný světle růžový odstín, jemný a velmi svěží tón.

VÝDRŽ: Vůbec nepráší, díky tomu hodně vydrží - zatím mi vůbec neubývá a to ji mám cca 5 měsíců. Na štětec se barva chytá dobře. Jediné mínus - na tváři vydrží průměrně, po pár hodinách si zabalí saky paky a je pryč.

HODNOCENÍ:*****


2. Sleek - Rose Gold
Tohle je moje první tvářenka od Sleek a jsem z ní naprosto unešená.

ODSTÍN:Odstín Rose Gold je nádherný, krásný a kouzelný. Dokonce jsem přesvědčená, že je to odstín pro téměř každý tón pleti! Kdybych si musela zvolit jen jednu barvičku na líčka - byla by to tohle. Má v sobě velmi jemňouličký zlatý shimmer, který ale nezpůsobí, že se lesknete jako prasátko.

VÝDRŽ: Napráší. Na tváři vydrží průměrně několik hodin.

HODNOCENÍ: *****


3. ELF - Tickled pink
Jak vidíte z fotky, tvářenka se mi kompletně rozdrolila. A to už po prvním měsíci používání.

ODSTÍN:Barva Tickled pink je příjemná starorůžová. Koupila jsem si jí v době, kdy jsem přesně takhle hezký starorůžový odstín tvářenky hledala, takže je v mých oblíbených jen kvůli odstínu.

VÝDRŽ: Podprůměrná. Asi se nekamarádí svou pokožkou, ale po 3 hodinách je pryč.

HODNOCENÍ: **


4. CATRICE - Defining Blush - Think Pink

ODSTÍN: Tenhle odstín je prostě "šťavnatý". Pokud si troufnete na výraznou tvářenku a nebo si výraznou tvářenku chcete jen vyzkoušet, tak tohle je pravá volba. Tahle výrazná barva vynikne dobře na světlé pokožce. Je krásně matná.


VÝDRŽ: Podprůměrná. A také opravdu hodně práší, takže se nepříjemně aplikuje.

HODNOCENÍ: ***

1 comment

Leave a Reply