Prosím jednu čistou a zářivou pleť

on , , , , ,

No comments


Moje pleť je hodně problematická. Rozumějte tomu, že prostě a jednoduše ráda dělá problémy. Vím co jsou to černé tečky, rozšířené póry, červené skvrny, alergické reakce, boláčky, bouličky, suchá loupající se kůže... Prostě samé zábavné rozmary :) A tak už jsem ušla dlouhou cestu za pokusem, jak svůj obličej dostat "do formy". Moje cesta ještě nekončí, ale už teď mám vyzkoušeno mnoho přípravků a tohle jsou produkty na čištění, které patří do mé koupelny na trvalo. 



SHISEIDO: Čisticí pěna pro hloubkové čištění Pureness Deep Cleansing Foam 
Tento výrobek je můj MUST HAVE. Značka Shiseido u nás není moc známá, ikdyž jí můžete koupit běžně v parfumeriích. Jde o značku s japonským původem a já jako milovník asijské kosmetiky, miluju i tuhle značku. Tahle pěna je naprosto unikátní. Vymáčknete si kousek pasty do vlhké dlaně - stačí opravdu malé množství a v dlaních promícháváte s malým množstvím vody. A ve vašich rukách se náhle objeví konzistence, která sílí až je z ní tuhá krásná pěna - asi jako smetana :) A teprve toto pěnou si umyjete obličejík. Pěna odlíčí, ale ještě krásněji pleť vyčistí! Žadný jiný přípravek mi na jeden pokus takhle nevyčistí pleť. Jde o trochu dražší produkt, ale celá tuba hrozně dlouho vydrží. Mám ho už 3 měsíce a mám pryč jednu třetinu :) 


ST.IVES: Blemish Fighting Facial Scrub 
Tenhle peeling je hitem v Anglii, kde jsem ho také koupila (a ještě další balení do zásoby). Peelingem je unikátním v tom, že ty zrníčka jsou z meruňkových jader. Peeling je celý převážně z přírodních ingrediencí. A hlavně je to zmizík na černé tečky. Je převážně na mastnou a problematickou pokožku. Používám ho na "oblíbenou" T zónu. Zatím ten nejlepší peeling, co znám . 


SYNERGEN: Peeling Deep Clean 
Tenhle levný peeling z Rossmana je fajn. Jeho cena je fajn. Má hrubší zrnka (spíš jsou to zrna), chemickou vůni a určitě není pro citlivky na chemické složení. Nedoporučila bych ho na obličej, ale pokud se někdy potřebujete účinný peeling na tělo - je to dobrá volba. Já ho používám jen před nanášením samoopalovacích přípravků. 


NEUTROGENA: Visibly Clear Pink Grapefruit Gel 
Tento gel kdysi dávno objevila díky Jarmaine z youtube kanálu JLovesMac1. Musím říct, že gel patří mezi mé oblíbence. Je cenově levnější než Shiseido, takže ho využívám když mám hluboko do kapsy. Krááásně voní a pleť taky vyčistí, ale abych měla úplný pocit čisté pleti, je potřeba umýt obličej dvakrát. Jediným mínusem je, že neodličuje - ale to ani není jeho funkce. 

Leave a Reply